Summa sidvisningar

torsdag 30 januari 2014

Efter en lång natt...

Sömnlös natt..lång som bara den!
Ni vet när man börjar fundera....Tentor,tider,kalas-planering,sommaren,saker jag glömt och saker jag borde göra. Detta har jag ägnat halva natten åt!!!

Morgonkaffet satt bra till den dunkade "sömnbrist" huvudvärken!
En promenad till gymmet och lite mark-lyft varvat med hederlig styrketräning ...och sen hem till högen av böcker!

Huvudvärken är borta och jag är pigg.
MEN detta pluggandet idag går sådär....kommer inte igång riktigt!

Jag ska visa er mina nya jeans jag köpt. Dessa hittade jag på Lindex. Just jeans är svårt. Med rumpa och lår som ska få plats...och en betydligt smalare midja till storleken på rumpa och lår. Då ställs det lite krav på jeansen kan jag lova!!!
Nu mer är det nåt enklare ...än när jag körde ben 4 dagar per vecka!

Jag är inte direkt nån mode medveten Qvinna!
Bekvämt och praktiskt!
Dessa va faktiskt det till ett bra pris. 399kr!

Suddig bild ser jag....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar