Summa sidvisningar

torsdag 2 januari 2014

Om jag inte visste bättre....

Fy,tusan så tufft det ÄR!!!!
Att vända tillbaka till sina gamla vanor igen.....varje gång samma visa.
På tok för mycket av det goda under jul och nyår....det straffas sig nu så klart.
Inga nyårslöfte...långsiktighet är bättre för mig.
Men nu måste jag vända skutan.
Hade jag inte vetat bättre....så hade jag nu hämtat digestivekexen i skåpet. Men JAG vet att i morgon eftermiddag så lättar det...och på lördag går det lätt igen och jag är tillbaka. Jag kan detta, gjort det så många gånger förr.
Man får ha tålamod...kanske inte det jag har mest av!!!
Skillnaden denna gång är att jag inte väger mig ,jag går ut lite snällare....jag tränar och äter. Gör ingen större grej av detta.
Ser det mer som att jag fyllt på!
Men nu vill jag bli pigg och det blir jag av lagom med kolhydrater.
Känner mig redan piggare idag ....
För mig är det bara så här. Kan tyckas tjatigt men har man aldrig haft speciellt mycket extra vikt att släpa på kan det vara svårt att förstå.
Jag skyller på att jag är uppväxt med Skogaholmslimpa doppad i O´boy och kalaspuffar till frukost!!! Haha.
Nä,då jag bär ansvaret på mina egna axlar....

En jobbdag för mig sen direkt på cykeln med träningsväska till gymmet. Fick lite sällskap idag även om vi körde lite olika övningar.
Bra pass med en hel del marklyft och frivändningar...det går som en dans just nu!!!

Sen till min pappa som hade dom små. Å, jag nästan smäller av av kärlek när jag ser dom efter en dag.....

Kallt som attan att cykla hem.
Efter kvällsbad blev det läggdax.
Jag sitter uppkrupen framför tv och läser lite Bloggar. Jag läser  typ...två stycken nu mer. Och några andra då och då....
Ha en fin kväll...nu ska jag ta lite....melon!!!
KUL...not!!
Älskade små "möss-trulls"!!!!

2 kommentarer:

  1. Digestive var just vad jag hämtade i skåpet,åt inte bara ett utan många med smör,ost och marmelad på dessutom. Väldigt bra, NOT!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev full i skratt...jag veeeet . Det är för jävligt och marmelad gör sig bra på dom där rackarna!!!!

      Radera