Summa sidvisningar

onsdag 1 januari 2014

Första dagen....

Vi har haft en mysig första dag på året. Våra vänner har varit här. Det blev både lunch och fika. Barnen lekte sig svettiga här bland bilar, traktorer och dockor.
Så härliga små killar vi hade på besök!!!
Isolde sken av lycka då hon fick sminka A....det va dagens höjdpunkt och jag tror han glömde tvätta sig innan dom åkte hem...hoppas han inte sprang in på ICA.. Haha
En stor kasse kläder till Isidor också. Det är perfekt!!!!

Just i detta NU så byggs det en koja i vardagsrummet...jag satte mig i köket. Ljudnivån är hög och snart ska vi få dom i säng....vi tröttar ut dom just nu.
Mina grabbar har haft en bra Nyårsafton även om den minsta i den större skaran fick vara med oss....sådär kul när  man är 14 bast men....så är det!!!
Så skönt att "klarat" nyår....dessa högtider är ju annars lite luriga med tonåringar!
Nu är den gjord för detta år!!!!
Hade även en kompis son och kompis TILL min son som "ansvar för" under Nyår....dom skötte sig utmärkt!!!

Nu ska vi börja kvällsfixet här hemma.
Bästa Tv kvällen väntar.

Min matlåda för i morgon står klar.
NU ska det bli ordning,gud så skönt!!!
Bort med lite kolhydrater.....inte allt. Men en del....

Härligt att kunna slappna av och härligt att få vardag igen!!!


Idag ÅT vi upp pepparkakshuset.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar