Summa sidvisningar

söndag 26 januari 2014

Crossfit 2014!!!

God kväll!
Jag har lagt barn...mannen min har kommit hem från jobbet efter 3 st 12 timmars pass.
Ordningen är återställd!!!

Vi har varit hela dagen hos min mamma.
Sen kom hon hit och va här medans jag kunde köra ett CrossFit pass!
Detta med Crossfit är egentligen inget nytt...men i vår stad är det en Nyhet!
Det verkar vara årets grej så här långt. Aldrig förut har jag sett sånt hunger efter  träning...som för övrigt är riktigt tuff. Men folk är modiga och vill testa. Det tycker jag är så roligt!!!
Idag va nog den roligaste av passen jag kört (wod) utav dom 3 jag testat här. Tungt och jobbigt...men så roligt!!!!
Redan nu undrar jag när nästa gång blir.
I helgen ska vi vara med på en Lyft-utbildning. Även detta ska bli roligt. Helt nya grejer för mig.

Här hemma vad det nöjda barn. Att vara med mormor är underbart tycker dom. Lite pannkakor och lek sen va det lagom att börja göra oss nattklara. Nästan även jag!!!
Blir lite intensivt just dessa helger.....men dom små börjar bli större och det är enklare. Mest tröttsamt att plocka ur diskmaskinen .

Nu ska jag faktiskt inte gör mer för denna dag.
Kanske en film på datorn...känns lite lagom!!!!







Höjdaren i pulkbacken idag!!!


Frusen liten kille!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar