Summa sidvisningar

måndag 20 januari 2014

Veckans start...

Dagarna går galet  fort.  I skolan också. Jag känner att det är riktigt roligt och jag gör nåt betydelsefullt. Svårt att förklara...men känslan av att "lära sig" mår jag bra av. Kloka Lena sa -Kunskap är inte tungt att bära...och det är så sant.
Idag redovisade vi vårt arbete inför stor grupp. Jag har inga som helst problem med att prata inför grupp, det är en fördel i denna utbildning då det är en del såna moment....idag fick vi hjälpas åt och vi klarade det galant!!!
Nu mot nästa uppgift!
Lite "luddigt" är det allt men jag tar en sak i taget.

Nog om det!

Min träningsvärk liknar inget annat jag varit med om....fy,farao! Minsta möjliga ansträngning  idag.

Så mysigt att mötas av mina småttingar idag när jag kom hem. Rödblommiga små påpälsade barn skottade snö. Tänk vad man kan sakna när man är borta några timmar...
Så denna kväll har jag bara suttit ner med dom...inte ens Tv va på.
Isolde har dansat på Dansverkstan  och Isidor har ägnat sig åt sin bästa grej...BADA i badkaret!!!! Han kan sitta där i timmar och hinka vatten!!!!

Nu sover dom..rekord tidigt!
Johan kör CrossFit .För mig hade det inte varit fysiskt möjligt.

Jag ska ta fram mina böcker lite.
I morgon har jag en hel dags hemmaplugg så jag lägger inte hela denna kväll på plugg...men lite!
Tanken va att jag skulle åka buss till skolan varje dag...men ni ser...bil! Vi är 3 st så det blir ganska bra körschema!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar