Summa sidvisningar

tisdag 14 januari 2014

Vinterland!!!

Äntligen lite snö...snön som vi saknade på julafton!!!
Vi vaknade redan 7.30 här idag så det blev verkligen en lugn och skön morgon utan stress. Dom är enkla på morgonen...inga problem!
Till och med jag vaknade pigg trots sen kväll igår...det va lite att fixa med innan jag hamnade på kudden.
Gårdagens lätta träning gav mig ändå lite lätt träningsvärk....så just dom passen ska man inte underskatta!

Nu har jag lämnat på dagis och väntar på Marlene..min kurskamrat!
Mot Högskolan och första föreläsningen.
Så jäkla roligt!

Lång dag ser det ut som.
Ändå känns det som jag alltid får mer gjort av saker när jag har mycket att göra. Så funkar jag...ju mer tid jag har ...mindre får jag gjort.

Nu ska jag burra in mig i halsduken och ställa mig i snön!!!

Ha en bra....öhhhh,vilken dag är det...TISDAG ja!
Nån vår är inte att fundera på än..."en sak i taget". Nu tar vi vinter först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar