Summa sidvisningar

tisdag 14 januari 2014

Kvälls träning!

Hej på er!
Så mycket snö det kommit. Ljust och fint.....men kallt och omständigt. Att ta sig till och från dagis kräver god matginal.

En lång skoldag men det är så intressant och dagen är helt plötsligt SLUT!
Träffat massor av nya människor jag redan tycker om.  Jag lider väl inte av problem vad gäller att knyta sociala kontakter men det kan vara så att man inte delar NÅGOT mer än studierna ...då kan det bli lite svårt.

Vägen hem va svårkörd i snön...men den vana ambulansföraren satt vid ratten...tryggt!¨
Kunde hämta barn i bra tid...innan 16.
Hoppas det ka få vara så...det är så skönt att ha en eftermiddag. Vi kunde steka pannkakor ,rita och bada i badkaret.
Jag stack ner och träna medans dom badade....så skönt!
Intervaller....50 sek /10 sek vila....i lutning...20 min! Och så lite "gym" träning på det..och teknikträning med grymma ANNA.
I helgen ska vi tjuvstarta Cross Fit. Nu går jag runt och är liiiivrädd för att bli förkyld.

I kväll har jag pluggat lite. Ganska tung läsning. Men det handlade mer om bemötande och upplevelser.

Nu ska jag läsa lite till innan jag tar lite TV kväll!!!
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar