Summa sidvisningar

onsdag 15 januari 2014

"Det dåliga samvetet"...

Nu sover småttingarna!
Pappan i huset tränar...mamman ska hålla ångan uppe ett tag till.
Jag ska plugga lite.

Ni vet det där dåliga samvetet gnager igen,precis som alltid när jag pluggar. Men jag ser det som jag gör detta för "oss" alla. En bra stabil utbildning att luta mig mot...valfrihet på olika sätt. OCH väldigt mycket personligt utveckling....för mig är det lite av mitt driv. JAG vill lära mig saker!
Träffat så många nya människor...unga och äldre (min ålder haha). Härliga typer!!!

Man får se det "braiga" i saker...inga sena jobbkvällar (än), än så länge inga vrål tidiga mornar...jag ska försöka plugga på kvällarna när dom sover...inte på deras vakna tid om det inte MÅSTE göras. Jag har lite såna där små planer!
Mitt stora oros moment är när det blir TENTA dags....jag blir så sjukligt nervös. Där får jag det tufft!!!
Vet inte hur jag ska jobba med den nervpressen riktigt.

Vi va inne på förmiddagen i skolan bara. Hemma tidigt och har haft en hel eftermiddag med dom små. Mormor och L va här på lite eftermiddags kaffe.Inte för vi gjort en massa men vi har varit tillsammans. När Johan kom hem gav vi oss ut på en pulktur. Isolde och jag åkte spark...underbart roligt!!!
Känner att man får utnyttja snön lite nu.

Idag vilar jag!
Inte i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar