Summa sidvisningar

onsdag 8 januari 2014

Spontan utflykt och nya träningskläder!!!

Ledig dag. Lagom lång sovmorgon!
Vägning för Isidor, inga extra julkilon på den lille kroppen...tyvärr gått ner i vikt! Så nu har vi lite att bita tag i ...igen!
På vägen hem smet vi in och tog en fika på Mekka...dom har det bästa fikat i stan. Och nära vårt hus....
Där blev Johan sugen på att åka till Jönköping.
Så snabbt hem och lasta in barn och vagn i bilen.
Blev en heldag där.
 Lyftarskor inhandlades och nya skor till dom små och till mig.
Lunch på Ikea och sen bar det hemåt igen!
Mysig dag helt enkelt!
Jag hade fått mina nya träningskläder från Rönisch. Finns mängder av bra träningskläder . Jag har nu testat Shape tightsen  Fantastiskt bra och jag valde dom med lite högre midja. Att försöka hålla ihop allt som släppt från insidan ställer högra krav på byxor. Haha.  Som 38 årig 5 barnsmamma kan det vara bra att välja den höga modellen.... OCH ett linne till....

Så kul med nya träningskläder. Inte alls som "förr" då snyggast på gymmet lixom...vann! DÅ la jag ner gräsligt mycket pengar för att vara snygg där. Inte riktigt så idag...verkligen inte! Nu mer skrämmer jag livet ur dom så befinner sig där samtidigt som jag ..i alla fall morgontid!
Dock vill jag ha bekväma träningskläder. Det är mer viktigt!

Nu kom min snygge man hem. Färdigtränad!
Snart dags för Mara Wern. Blev så jäkla rädd igår när jag kollade avsnittet så jag vågade inte hänga tvätten i källaren!

Nu ska min käre man få hålla mig i handen denna kväll!


Glass på Ikea!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar