Summa sidvisningar

fredag 3 januari 2014

Fredagsfys!!!

Precis ätit hemma gjord pizza. Det är så löjligt GOTT!!!
Efter en halv jobbdag och städning av hem blev det dags för träning. Fick med mig två träningssugna tjejer också...vi körde på BRA. Risk för träningsvärk är stor.

Nu kan jag ta fredag. Kunde jag innan också även om jag inte tränat men känslan i kroppen är betydligt  härligare efter ett pass.
Jag är väldigt glad att jag fått in min träning i min vardag...nu har jag haft det i många många år. Men det tar ett tag att få in det PÅ RIKTIGT. Många är periodare under kanske 1 år....sen börjar det bli många glapp och undanflykter. Jag kan förstå.....DET kräver en hel del. Det är planering och mycket stöttning från "den andra" hemma. Svårt att få det att funka annars.
Jag älskar det!!!!
Johan älskar det!!!

Nu ska vi snart sätta oss under filten...kolla Tv.
Jag har jobbhelg och långt in på nästa vecka.
Johan får sköta vårt gäng här hemma nu.
Det går bra och jag laddar nu inför högskolan!!!

Ha en bra fredag!!!

Balans tränas....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar