Summa sidvisningar

söndag 12 januari 2014

En tjejdag!!!

Vilken rolig och mysig dag vi har haft.
Den startade redan 7.30. Då kom mormor och hämtade upp oss alla tjejer...även min syster och hennes minsta Vera.
Tåget mot Göteborg och två förväntas fulla tjejer.

Dags för Disney on Ice!!!!

Så otroligt bra det va. Kan verkligen rekomendera detta!!!
Betydligt mycket bättre än vad jag trodde...kanske jag tyckte det va galet att köpa popcorn och sockervadd för 120kr. Men det behövs ju inte...det finns ju annat att köpa...dock lika dyrt. Sånt kan jag tycka är lite fel. Går man med 2-3 barn blir det dyrt. Eller så köper man lite på ICA dagen innan och har i väskan...så gjorde jag!!!

Sen blev det lunch och lite shopping med dessa små tjejer. En stor kasse kom Isolde ut med från Zara.

Vi var alla överens om att detta måste vi snart göra om.

I Göteborg va det kallt men snöfritt....här hemma möttes vi av massor av snö.
Vi längtade efter vår lille skrutt på vägen hem och det va mysigt att se honom. En dag räcker ifrån dessa små.

Nu har jag duschat, packat skolväskan och plockat ihop morgondagens klädhögar.

Lite pirrigt ...idag ringde en tjej mig och berättade att hon också kom in. Så i morgon får jag åka med henne.

Ingen träning idag...2 vilodagar.
Skönt!

Nu ska jag ladda upp mig inför morgondagen....slappa!





Spännande dag och ganska trötta föräldrar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar