Summa sidvisningar

måndag 6 januari 2014

Lite nytt i Bloggen!!!!

Nu har jag torkat tårarna efter att sett Schulmans Show (stavas nog inte så men orkar inte ta reda på hur)
Så bra han är !!!

Jag snörvlade och åt glass och lussebulle!
Gott och ....ja,ja...onödigt kan tyckas nu när just den tillfredställelsen lagt sig, som  söta saker ger oss.

Lite nytt Blogg utseende. Man får variera sig lite och eftersom jag har möjlighet att kunna fixa mina egna så är det lite kul.
Mer nytt i Bloggen.

Bloggen kommer handla om i stort sett samma saker som ALLTID. Några små förändringar. BARNEN!!!
Nu börjar Isolde bli så pass stor och en egen liten människa. Vi har bestämt att dom inte ska synas i samma utsträckning längre. Dom ska vara med på bilder...vardagsglimtar och härliga bilder. Men inte lika mycket!
Innehållet är ju LIVET så det kommer handla om där JAG är....då och nu.

I bland är det otacksamt och jobbigt att Blogga. Folk ska tycka...egobilder,barnbilder,hem....inget är bra. Glad att jag klarat mig så pass bra som jag gjort...har pratat med betydligt större bloggare och jag förstår inte hur dom står ut!!!!
Ni är snälla...i Bloggen i alla fall! Haha

Det jag hoppas ni förstår är att besöker man min Blogg så är det ju JAG,...mig ni får läsa om!
Inte om raskatter..underlater....partykvällar eller hemstickade strumpor.

Men TACK för Ni troget besöker mig.
Jag skriver för er och för mig.
Jag vill inspirera i träning....föräldrarollen...studieplaner...vikt och hälsa!
Jag vill vara den jag är i skrift....jag är den jag är.....och det är jag glad för...jätteglad!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar