Summa sidvisningar

tisdag 28 januari 2014

Träning och den genetiska koden!

Vi har haft en bra dag här hos oss. De flesta dagar brukar bli det.
En ganska slapp eftermiddag i vårt hus. Jag har svårt att plugga med huset fullt...istället har jag nu fått sitta sen 19....genetiska koden, DNA och RNA ska nu sitta som en "smäck"....tripletter och gener. Det är lite att hålla ordning på! Jag är nu ganska klar med mitt arbete...eller jag tror det. I morgon kan jag vara mer kritiskt och inte alls nöjd. Men nu är jag så trött att det spelar ingen roll just nu...orkar inte ta in mer.

Isolde och jag har varit och köpt lite nya blommor och doftljus. Älskar doftljus!
Inte direkt några vårkänslor som sprutar men dom gamla julblommorna hängde som trista spröt här.Lite nytt på köksbordet livar upp.

Sen vidare mot gymmet. Lite överkropp och lite teknikträning.
I morgon ska jag motivera mig till ett CrossFit pass innan dagens studie-schema startar!
Det är så fysiskt tufft att man nästan får ladda dagen innan.


Den lille biltokiga  gossen verkar pigg efter dagens vaccin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar