Summa sidvisningar

lördag 11 januari 2014

De bubblande skrattet!

Isidor sitter med "paddan" medans Isolde fick åka och leka med mormor en stund. Hon är helt besatt av att dansa och spela Eric Saade....Hur vet hon vem han är???
Jag har fått dansa under discolampan jag också.

Isidor skrattar det där bubblande skrattet här så jag blev tårögd. Ni vet när man nästan spricker av kärlek.

Idag har jag valt en vilodag. Det va behövligt och skönt.
Jag lägger in vilodagar när jag behöver, eller när jag inte anser mig hinna träna.
Ibland blir det 3 dagar per vecka som jag vilar och ibland en gång.
Lite olika.

Just nu kör jag ganska tufft upplägg och då blir kroppen lite sliten. Promenader är för mig ingen träning på det viset....vardagsmotion. Så det kan jag gärna göra på vilodagar.
SNART...väldigt snart står boxen klar här i stan...dags för Cross Fit. Johan ska vara en av instruktörerna och pluggar som en galning på allt nu...han ska snart utbilda sig i Stockholm. Perfekt tycker jag! Vi ska även gå en Lyft-utbildning båda två så vi lär oss lyfta rätt. Mycket teknik...viktigt att veta vad man gör i Cross Fit. Skaderisken är hög annars.
Ska bli otroligt roligt och jag har kört teknikträningen hela hösten!!!
Mest det jag kört faktiskt ihop med spinning.

Nu ska ja ta denna lille kille och ta mig upp till hobbyrummet...strykrummet!!!
En hel hög med kläder bör tas om hand!!!!
Ha en bra kväll!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar