Summa sidvisningar

måndag 6 januari 2014

Jag och Alex och en lussebulle!!!

Nu sover dom små.
Jag kan ligga och titta på sovande barn länge. Det är så vackert och fridfullt...så fina.
När man varit ifrån dom ett dygn så kan man mer än gärna ligga en extra stund och hålla den lilla handen...Isolde berättar så mycket och överföser mig med kärleksord.  Älskade kloka barn!

Min käre man har fixat en matlåda till mig som står i kylen. Smidigt och så snällt! Att ha med sig matlåda är nåt jag inte har kommit in i än. Inte så kul att komma på det vid 22.00 till nyheterna. Det har ju hänt fler än en gång och en stackars keso burk och en apelsin får bli lunch. Katastrofalt dåligt på en dag ,ihop med lite annat så klart som man får plocka ihop i all hast. Sen hamnar jag i DÖD hungern...då funderingarna på att börja äta hästen i hagen dyker upp.
Och digestivekexen ligger risigt till i dom lägena.


Jag ska fixa i ordning inför morgondagen...ryggsäckar ska packas och kläder läggas fram. Är det vinter eller ej? Men nu va det allt lite kyligt tyckte jag.

Jag går i väntans tider....ja,ja...paket i form av en parfym,träningskläder,linser och gardiner.
Älskar parfymer...
Hoppas det kommer nu i veckan.
Julklapp till mig själv eller tidig födelsedagspresent.

Jag har gjort mig redo med en lussekatt och ska sen kolla på Alex Schulmans show!
Alltså en myskväll under vita filten och haremsbyxor!!!!


Isolde och sötaste kompisen Oliver!


Försökt sudda barn och mammor så gott det går......men det är svårt. Hoppas ingen tar illa upp .


4 kommentarer:

  1. Tycker inte du ska känna så med bilder att det måste suddas runtom! Ingen som nånsin har frågat mig när tidningen kommer o tar kort! Tycker det är såpass modernt i samhället numera! Fina bilder! Mvh Kristina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har så rätt. Vi kan inte skydda oss! Det är en omöjlighet....men när det gäller barn så försöker jag ändå lite....men det är verkligen svårt!!!! //SOFIA

      Radera
  2. Ursäkta mig men vi lever väl på 2000 talet?? Alltså allt är ju bilder osv... Instagram, media, FB osv osv... Käre Gud tror inte många störs sig längre på om dom råkar komma med på bild!! Jag tror inte heller man kan skydda sig. Näe jag kommer fortsätta ta bilder o blogga! Sånt är ju det moderna samhället! Kram U

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så känner jag också! Men har fått "till mig" det och kan förstå om man inte vill ha sina barn utlagda på nätet av olika anledningar. Men idag är det nästan omöjligt och att "synas" lite bakom borde inte vara något som nån ens tänker på...är ju lixom inga nakenbilder. haha. Men det är svårt och...lurigt!

      Radera