Summa sidvisningar

tisdag 28 januari 2014

Hej mitt vinteland!!!

Snön yr här...det är vitt,vitt som en tavla!
Ljust och fint!
Det va inte direkt nåt åka bil väder hem från Skövde idag. En riktigt seg föreläsning också som nästan kunde kvittat just nu när allt annat hänger över oss.
En somnade....två gick ut. Oförskämt tycker jag dock.

Jag åkte direkt till BV. Det va "kontroll" av småfolket idag. Isolde svarade så bra på bokstäver och va så nöjd över att få göra 4 årskontroll. Isidor fick vaccination...mindre kul!!!!

Jag ska plugga i kväll,eller mer i natt.
Så är det när man har barn...¨då ligger pluggtid mellan 20.00-00.00 ungefär!

En städ eftermiddag med barn högt och lågt.
Nu ska jag köpa blommor och träna!!!!

Trevlig kväll!!!
I morgon är det dags igen....inte idag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar