Summa sidvisningar

fredag 17 januari 2014

Första veckan!!!

Då va det första veckan avklarad...med mottot "en sak i taget".
Gått över all förväntan, det va ingen mjukstart utan kursstart DIREKT! På måndag har vi redan vår första redovisning i grupp.

Just nu har jag mailat lite till mina kurskamrater...känslan av aldrig ledig måste man nog finna sig i, eller lära sig hantera.

Kom hem i bra tid idag och här hemma va det ledig dag för resten...förutom killarna då!
Mysigt att få lite eftermiddag.

Jag åkte till gymmet och körde marklyft....
Så roligt när man märker resultat och kan börja lasta på lite.

Att träna på fredagar är väldigt skönt, det förstärker hela fredags känslan att sen komma hem och äta lite god mat.

Johan ska snart hjälpa till att fixa lite inför CrossFit premiären.

Själva ska jag lägga mig raklång i soffan och ta fredagkväll!!!!

Ha en bra kväll!
Håll er inne....blåsigt och kallt.
Vi eldar i kaminen så vi blir röda i ansiktet, då tycker jag det är lagom!!!!!
Mina trevliga kurskamrater....så mysiga hela högen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar