Summa sidvisningar

söndag 19 januari 2014

Laddad söndag!!!!

Snart är det dags för mig att köra ett Cross Fit pass. Ska li riktigt roligt...och förbaskat jobbigt! Just det vet jag redan....men jag känner mig pigg och utvilad!!!!

Förutom en visdoms tand som gör ont!

Isolde och jag bakar bullar....hon älskar att baka och räknar och mäter. Hon är en grym bagare!

Vi ska nu provsmaka!

Vi får se om vi framåt eftermiddagen ger oss ut i pulkbacken lite. Dock är Isolde ganska rädd och Isidor fryser så det brukar sluta med att vi är inne efter max 30 min. Killarna ÄLSKADE att åka pulka och ju vildare och snabbare desto bättre. Med en flicka har jag fått en ny erfarenhet.....här ska allt vara under kontroll.

Ha en fin söndag.
Bjuder på lite dagsfärska bilder från morgonen!
Prickigt förkläde...urgulligt!!! Köpt på ICA för 50 kr!!!


Blondiner även för gossen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar