Summa sidvisningar

måndag 27 januari 2014

Tuffa tider!!!

Chocken har lagt sig!
Nu drar det jäklar i min låda igång i skolan. Tyckte det va ganska behagligt...först. Idag slängdes allt rakt på oss. 350 latinska termer ska in i skallen....fråga mig inte hur. Jag frågar mig mer....Är den möjligt????
Grupparbete...genus....nervsysten ...DNA...är bara en lite del av allt.
Idag blev jag sådär..."matte stressad"...exakt samma känsla som när jag va uppe i denna förbaskade matten.
Men lärde mig också mycket på det..."en sak i taget"...vecka för vecka!
Det är det ENDA ,att tänka så!

Vi har varit på KSS med Isidor idag. Träffade en konsult.
Fick lite svar....svar vi inte önskade men som vi misstänkt.
Så denna dag känns lite rörig!
Den känns inte som min bästa dag....

I morgon tar vi nya tag!
Nu ägnar jag kvällen åt DNA...molekyler...mandibula....ulna...talus...incus och lite kaffe tror jag att jag behöver!
Förvirrad!!!!

Lillfis på språng i sjukhuskorridoren!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar