Summa sidvisningar

torsdag 16 januari 2014

En känsla av....

att det snart är helg har jag!

Känns väldigt skönt med helg snart!
Varit mycket att stå i denna vecka...mycket att ta in och sortera....lite små rörigt.
Skönt att ta lite ledigt i helgen.

Idag fick vi storebror på besök. Han åkte och köpte fika till oss och dom små blir överlyckliga när han är här. Här satt jag i soffan med en liiiten 10 kg kille på ena benet...ett par stl 47 i knät och en liten tjej som fixade flätor i mitt hår. I dessa stunder känner jag mig oerhört rik på mycket!
Mina fina barn!

Hemmet är i sin ordning igen.
Älskar mitt städade hem och doften av såpa...eller Ajax citron.
Nu varar det inte länge men momentet är gjort.

Mer än så har jag inte att dela med mig av . Känner mig blek och vissen...gammal och stel....kanske en ny hårfärg och ett lager brun utan sol kan rädda upp det lite!!!
Det är lite Bloggtorka faktiskt!

Få saker jag ÄLSKAR så mycket som detta....idag fick jag dock dela med mig lite. Men en bit fick jag allt....locket och grädden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar