Summa sidvisningar

torsdag 9 januari 2014

Torsdag kväll.

NUUUUU är jag hemma!
Mitt sista arbetspass är gjort!!

Jag bytte av Johan i dörren ungefär.
Men nu är vi lediga ihop i 3 dagar.
Vi tjuvstartar helgen i morgon med en helt ledig dag.

Planerna för helgen är inte spikade mer än på söndag. Då blir det "TJEDAG". Vi åker till Göteborg och går på Disney on Ice...med min syster och dotter + mamma. Ska bli så mysigt!!!

I morgon kväll kommer lite vänner hit . Ska bli trevligt.
Alltid roligt när man har barn i samma ålder också, då blir det kul för alla.
Isolde ska få fixa nån efterrätt...

Ledig fredag och vi ska gå till Familjecentralen på sångstund. Det gjorde vi alltid när jag va mammaledig. Lite kul att kunna göra det på ledig dag.
Finns alltid nåt att göra där och så lite fika innan hemgång. Sen brukar det vara trötta barn.

I morgon ska jag ut och springa men vad vädret nu visar så kan det bli löpbandet. Men går det så ska jag ge mig ut.
Nu kommer kylan.....lite härligt på nåt sätt. Lite vinter kan vi väl få ha!
Dags att knäppa vinterjackan och plocka fram mössan igen alltså.

Nu ska jag hänga tvätt,vågade inte gå ner i källaren igår efter att jag tittat på Maria Wern....shit så rädd jag va!!!!
Ha en fortsätt trevlig kväll i stugorna!!!

På söndag är det "vi tjejer"!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar