Summa sidvisningar

måndag 1 april 2013

Jag får inte nog....

Å,detta väder. Så härligt!
Vi är inte inne många minuter idag.
På morgonen så drog vi på oss kläder och gick på en långpromenad. Så skön start!!!
Sen har vi fått fram altanmöbler,skurat och fejat. Nu är vi redo för en fin vår!!!
Känns som hela stan vaknat till liv igen!

Mellis på altanen och en stund i solstolen....mellan- sonen blev idag fattigare då "fula ord" straffar sig här och han fick snällt lägga pengar i burken!!!!
Så roligt att hon är sååå noga med det..förutom när det gäller den lilla donnan själv!!!


 Vi gick till  dagislekparken en stund när Johan åkte å träna.
Men då ringde morfar och snabbt som ögat va Isolde där!

Så nu är vi alldeles ensamma Isidor och jag. Mysigt,att bara ha han då och då.
Han är så härlig nu...kramig och vill gärna sitta i knät!

Jag ska snart träna.
Idag blir det INTERVALLER, samma pass som testades igår och ett armpass. Bra kombo.
Tack söta Evelina för din kommentar. Så bra det gick....och så kul att du tyckte om det!!!!
Du kommer får grymma resultat du.....!!!!

Dag 1 med FF idag....inga problem än...haha!
Nä,då jag fixa detta även denna gång!
Det är roligt på nåt konstigt vis...

Hoppas DU njuter av solen!
Jag ska parkera lite bilar på golvet nu...Brrrruuuum!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar