Summa sidvisningar

måndag 11 augusti 2014

Effektiv!!!

Nu har jag hamnat i "göra om hemma" träsket fullständigt! Jag tycker det är så roligt när den känslan infinner sig. Inte haft tid i vår/sommar att ens titta efter inspiration. Vårt hem behöver piffas till....jag älskar som bekant VITT,vitt...men gärna nån färgklick här och där.
Nu är det sovrummet som står på tur. Vår enorma säng kom idag. Men den får stå tills sovrummet är klart. Det ska upp liggande panel på väggen och målas vitt...det ska upp nya vita maffiga krukor med gröna växer i fönstret. Den ska in en vit byrå och det ska upp "mina" egna gjorda tavlor på väggen med lite kärleksord. OCH golvet ska bli vitt....

Idag har vi rensat i diverse kaoslådor, jag har massor sådana. Slänga,slänga slänga....gud,så skönt!
Vi hann med en glass på Turbinhusön också innan vi fortsatte!

Träningen är klar för dagen!

Efter lite strulig läggning med för pigga barn sover dom nu och jag ska göra tavlor.
Så roligt!!!!!

Min man hade haft en bra första dag på jobbet och vi kunde konstatera att detta va skönt. Jag utbrast...-Tänk dom som har så här jääääämt...lediga båda kvällstid...VAD klagar dom på?????


I denna gosse finns mycket kärlek!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar