Summa sidvisningar

måndag 11 augusti 2014

VARDAG!

Idag fick jag ställa larmet på mobilen. Kändes galet tidigt att gå upp 7.45!
Att sen väcka lille Isidor som sov sin allra godaste sömn kändes inte så roligt. Lille gubbe så trött han va...han försökte lägga sig tillrätta och somna om flera gånger.

Dagispåsen va packad med regnkläder och det såg vi att det behövdes idag.
Nu skiner solen igen och jag kom på att Isolde endast hade gummistövlar med sig.

Nu har jag jobbat på här hem,skrivit ut papper,schema, försökt göra lite kompletteringar i ett arbete men man är ringrostig nu efter ledighet. Det står helt still i mitt huvud!!!

Ska snart lägga ner för idag och hämta dom små livet från förskolan igen!

Vi ska åka och titta på brädor till sovrummet!

Undrar hur det går för min käre man på nya jobbet. Han kommer nog va totalt slut när han kommer hem!
Idag kommer våra nya sängar också....

En bra måndag och solen skiner på os igen!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar