Summa sidvisningar

söndag 10 augusti 2014

Sköna Söndag!

God förmiddag!
Vi går i pyjamas än....i alla fall jag!
Johan tränar så honom va det mer fart på idag än hans fru.
Hon städar dock!
Den där stackars dammsugaren får slita hårt hos oss. Slangen har gått sönder men den är ihop tejpad och funkar perfekt.

Vi skulle åkt till Borås och hälsat på Johans syster som kom dit idag och firat svärfar. Men idag gick det inte ihop sig riktigt då vi är bjudna på kals hos min syster i eftermiddag. Så vi håller oss på hemmplan. Vi har åkt så mycket bil i sommar och då kan ni bara tääääääänka er vad min man tycker då han nu pendlat i 5 år till Borås minst 4dagar per vecka.
Hur har han orkat detta?

Att åka till Skövde 3 mil tycker han är som att åka till Knalleland när man bor i Borås...ungefär.

Idag ska vi åka in till Skövde och titta på ny säng. Vi sover inte bra i vår.
Lite födelsedagspresenter ska också inhandlas.

Igår hade vi "kräftfestival" i vår stad. Det regnade tyvärr men framåt kvällen spelade Rydell & Qvick. Vi orkade oss inte fram så sent och barnen somnade. I stället gick vi ute tidigare och åt med några vänner i stället.

Dags att fortsätta min städning här.
Nu ska det bli lite skönt med vardagsrutiner igen faktiskt! Johan börjar sitt nya jobb och klockan 9.00 ska vi stå redo på dagis. Själv ska jag logga in på Högskolans sida och min skrivare får användas igen efter x antal semesterveckor även för den. Börjar med att läsa folkhäslovetenskap....låter hur roligt som helst!!!!







Fokus!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar