Summa sidvisningar

tisdag 12 augusti 2014

Prickar av!

Hej på er!
Här hos oss kan vädret inte bestämma sig.
Jag sitter inne och framför datorn. prickat av en hel del på min "måste göra lista"...bara biblioteket kvar idag. Hoppas dom har böckerna jag måste ha.

I kväll ska jag köra ett spinningpass, det va inte igår det. Sist jag skulle köra va det va 30 grader varmt och ingen va så cykelsugen då.
Lite ny musik och ett alldeles rykande färskt spinningpass bjuder jag på i kväll. Isolde har fotboll i kväll så jag får möta upp där efteråt. SÅ roligt att titta på henne!!!!!

Strax ska jag stänga ner och bege mig mot förskolan (dagis för mig).

Måste få tag i min frisör, måste klippa mig...kanske ska jag bli mörk igen??? Kan aldrig bestämma mig riktigt!!!!
Ingen page mer...nu blir det långt igen!

Ha en fin Tisdag!
Ser denna vas på Instagram lite här och där. Min är från MIO för 345kr....finns en likande för 2.500kr för den som önskar. Tycker den är såååå fin!!!! Vasen är enorm men idag är blommorna ännu större.....haha

Dagens "jag"....skitigt hår och mascara har jag kostat på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar