Summa sidvisningar

torsdag 21 augusti 2014

Taco,träning,vänner och samlaren!

God kväll!

Nu i kväll åt vi Tacos, tacos i "små båtar" av mjuka skal. Hittade dom på ICA son en nyhet. Hur smidigt som helst!!!

Idag har Marika och Moa varit här. Marika fann jag i januari när vi första dagen stod och stampade på Högskola..tittade oss omkring och försökte finna nån att ty sig till. Då hittade jag Marika!!! Tack gud för Marika...
Vi träffas ibland med våra barn. Det är mysigt att ses utanför kraven om att prestera. Då pratar vi inte mycket "plugg".
Isolde och Moa leker sig svettiga och lille Isidor springer bakom överlycklig när dom tar hand om honom.


Jag vet inte vad det är som händer när man är 15 år...man glömmer snabbare än tiden det tar att ta sig från andra till första våning. Att man sen står utan både strumpor och kallingar bekymrar ingen 15 åring. HUR svårt kan det vara att ta sin tvätt en våning ner. Idag fick jag göra en uppsamlingsplats i en påse och ta med ner. Detta kan göra mig galen....
Nu har ha fått en ordentlig lektion och jag är beredd att rita en karta till tvättkorgen.
Men den glöms väl på vägen ner...

Dagens Wod är avklarad. "Min" wod bestod av wallball,ringdips och dubble unders. 21-15-9 reps. Tycker jag börjar få till det lite nu dessa dubble unders.
Nu får vi hjälpas åt att hålla träningsglöden uppe. Nu är de flesta i gång, nu får vi hänga i.
Från och med nästa vecka ska jag träna efter schema. Älskar att "bocka" a saker...känner mig så effektiv då. Därför ska jag skriva på papper!!!! Haha...
Veckans träning ska innehålla minst ett "backpass" (slalombacken), minst ett rent lyftarpass....sen är det större variation!

Nu väntar jag ner min man och vi har första kvällen ihop denna vecka. Vi ska nog se en film tror jag....lagom denna torsdag kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar