Summa sidvisningar

tisdag 12 augusti 2014

habibi

Som ni vet vid det här laget så syr Johans mamma mössor. Hemma hos henne ser det ut som en fabrik där tyger är staplade upp till taket. Helt galet mycket tyg!!! Jag kommer med ideér i bland så hon borde bli helt slut av allt. Men hon är så duktig på detta och nu har hon fått världens snyggaste logga....habibi=lilla älskling.

Hon har nu öppnat en webshop där man kan beställa smidigt.

Jag är kräsen och besvärlig när det kommer till barnkläder. Jag har hårda tuffa krav och jag tycker en mössa ska sitta bra på huvudet och bra kvalitet. Vill inte ha den där mössan som ser ut som en trasa efter en tvätt. Med fem barn har man gått på en och annan nit genom åren. DÄRFÖR har vi hårdtestat dessa mössor!!!!
Tycker dom håller måttet utmärkt...annars hade jag aldrig gått med på att hon säljer dom...haha!

Hon säljer som en galning och uppdaterar sig på tyger hela tiden....
Lite nytt inför hösten är på ingång vet jag.

La ut en bild i vintras på alla mössor vi hade....det väckte uppmärksamhet! Haha
Men det kommer ju nya tyger hela tiden!

Ni hittar dom Här
Min favorit...fjärilar!


Snygg logga!!!!

Som om det inte vore nog så har hon börjat sticka disktrasor....jag har nu testat min (rosa) och det va verkligen en bra grej...som också är snygg att ha i köket. Torkade snabbt !!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar