Summa sidvisningar

fredag 15 augusti 2014

Fredag!

Dagen är kommen...dagen i veckan som de flesta känner en liten extra känsla. Fredagskänslan! Nu jobbar Johan och vi har återgått till lite mer rutiner i denna familj. Inte helt men lite....
Nu har jag också fredagskänslan och i kväll blir det inte kräftor som jag önskade...jag blev helt nedröstad i detta. Här blir det Tacokväll som de flesta fredagar...inte mig i mot men Kräftor är också gott.
Resten av kvällen blir det nog lite väggbygge i sovrum där vit panel ska upp.
Vädret ser ut att bli inneväder så det passar väl bra denna helg. Vi pratade om en tur till Smögen men där vill man ha strålande sol ju....

Vi ska nu fixa en hel del denna morgon/förmiddag. Målarfärg ska inhandlas, ica handling och en sväng till morfar med plommon. Vi har så mycket plommon att trädet börjar luta!!! Alla som kommer hit får en påse med sig hem. Är det nån som vet vad man kan göra med dom????

Jo, min målning igår???? Det gick fint och min make såg nöjd ut med mitt verk. Haha.


Isidor är duschad under strid och vatten över hela mig.....han är inte alls förtjust i det.
Isolde är redo sen länge..
Bara mor som ska bli redo också.

Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar