Summa sidvisningar

söndag 17 augusti 2014

Inför ny vecka!!!

I morgon är det skolstart! Det kräver betydligt tidigare väckning av sonen...en av dom börjar 9:an och en gymnasiet.
Att kliva upp 7.15 kan bli en utmaning för oss alla...som nu lagt oss till med knepiga vanor.

Tror det räcker med sommarlov nu, det är nog ganska skönt för dom att komma igång igen!

Färgen tog slut på förmiddagen när vi målade. Detta händer alltid oss. Så jag fick packa in två barn i bilen och åka till Skövde och köpa mer...vi passade på att kolla runt lite också. Just det verkade många göra denna söndag. Nu är det mycket fina höstkläder i butikerna. Härliga färger och man kan återigen använda dom där stora goa tröjorna.

Isolde var bjuden på barnkalas idag, det blev snabba ryck hem och byta om och locka lite hår....eller lite va väl inte sant. Så klart jag tycker det är jätteroligt med en flicka bland 4 pojkar....jag står för det till 100%. Jag älskar hår och klänningar och frossar i ROSA så mycket jag får. Hon är en riktigt tjej!

Idag hände det där...jag blev liggandes raklång i soffan. Träning kändes sååååå jobbigt och väldigt motigt! Klockan gick och det var hur skönt som helst bredvid Isidor och hans lilla nacke....
Men....då får man bara resa sig och "görat".....och jag gjorde det!

Det blev ett bra pass,en egen wod.
Nu ska Johan hjälpa mig under hösten...ska bli kul!
Jag kämpar och sliter med alla möjliga saker....jag är otroligt dålig på övningar där jag måste bära min egen kroppsvikt. Ex. chins....där har jag att jobba med. Tycker så klart det är urtråkigt också...det blir så när man är dålig på saker. Måste komma över den där grejen....

Nu ska vi börja följa en ny serie är tanken,frågan är vilken...Bron älskade jag men vi får inte tag på säsong 2. Nu när hösten kommer och man kan krypa långt upp i soffhörnet!
Underbar tid!!!!!!!!!

Ny,vecka i sikte.
Det tackar vi för....
Kram
Kalas tjej...älskar dom där Madicken rosetterna. Hoppas hon vill ha det på 8:ans skolfoto också!!! Haha



Älskade,bestämda underbara unge du är fin på båda sidor och det är vi glada för!!!! En snäll och mycket förståndig tjej...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar