Summa sidvisningar

lördag 2 augusti 2014

Johan & Sofia!!!!

Vilken värme!!!!

Underbart!

Jag och min käre man har haft en härlig helg och även våra gemensamma små barn har haft det bra. Vi har varit Johan & Sofia. Tror såna här tillfällen är SUPER viktiga....till och med nödvändiga! I synnerhet sommartid då man lixom sommarjobbar hela tiden. Det finns varken raster eller nån annan form av ledighet att plocka ut!!!!

Först en dag i djurparken bland lite slöa djur och slöa getingar.....fasiken ,dom kan förstöra en hel fikastund då man får både fly och vifta. Sen vidare mot hotellet. Vilket rum vi fick. En enorm säng,ett badrum som man bara kan drömma om. Jag kastade mig på sängen det första jag gjorde och utbrast -EN sån HÄÄÄR säng ska Vi ha! Min käre man som älskar allt va prylar heter kastade sig ner för att se va det va för en säng.
Vi bubblade i bubbelkaret, vi planerade framtida projekt hemma,vi pratade träning,jobb och hur mycket vi älskar varann och vilka fantastiska barn vi har...alla 5!

Supergod mat intogs på Babbel i Borås och senare på kvällen satt vi på Viskan. Vilken kväll!
Jag kan konstatera att idag bär man väldigt lite kläder som tjej en sommarkväll. Jag va ordentligt påklädd dock.
Som ganska trötta småbarnsföräldrar så betyder det mest att få vara tillsammans...äta utan att torka upp ketchup ur knät eller tjata om ouppäten mat. En lugn och skön kväll. Nu tillhör inte vi partyeliten direkt ....utan tycker det är gaaaaaaalet skönt att lägga oss i den gigantiska sängen och äta lite godis!!!

Att äta frukostbuffé kan tillhöra den stora LYXEN för mig. Jag blir galen...idag hade jag tyvärr ont i magen så jag åt oförskämt lite. Men ändå...det är lyx.

Se blev det en hel dag på stan innan vi kunde hämta upp två småttingar hos farmor och farfar och bege oss hem.

Hur det än är så är jag otroligt glad att mitt behov för sånt här är så mycket större än vad det är....

Lite trötta barn och humöret är skiftande på dessa små.
Idag händer inte mycket mer hos oss!!!!!

Utslagen i denna enorma säng!!!

"Vi"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar