Summa sidvisningar

söndag 17 augusti 2014

Från flickrummet!

God morgon denna något grå söndag!
 Jag tycker det är mysigt...i alla fall efter denna sommaren. Tar gärna  en fin september också men just nu känns detta väder mysigt!

Vi målade igår  kväll . Det blir fint och vitt,vitt. Vit träpanel på den ena väggen...älskar det!!!!! Ett helt vitt rum blir det. Nu ska vi stryka på en gång till.
Vi sover i Isoldes rosa rum så länge. Där ligger madrasser på golvet och det är oerhört populär lekplats just nu.
Ska visa er när allt är klart!
Igår surfade jag sovrumsinspiration. Finns många som har otroligt fina sovrum...jag har aldrig trivts riktigt i vårt. Valde fel tapet från början. Men när vi renovera så var det så många beslut som skulle tas. De flesta betydligt större än tapetval i sovrum och det blev helt fel. Den mest "stressiga" tapet jag kunde välja,.....valde jag!!!
Jag vill ha en lugn känsla i sovrummet!
Längtar tills vi får sova i våra nya sängar nu.

Isolde ska på kalas i eftermiddag och då passar jag på att träna,kanske vi båda kan passa på då. Isidor kan följa med,det brukar funka! Jag är ingen låntränare utan är klar på 40 minuter om jag håller flåset uppe.

Inga andra planer för denna söndag. Det är skönt!
Nyhetsmorgon och lite mer kaffe....lagom start efter ytterligare en sovmorgon!
Ni ser "stresstapeten" bakom.....


Mycket bra hjälp får vi....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar