Summa sidvisningar

lördag 16 augusti 2014

En kvällshälsning!

Hej på er denna Lördagkväll!
Här är det en rörig kväll med barn som är vakna än. Vi håller på med vårt sovrum och Johan ville såga klart innan vi lägger Isidor.

Idag startade jag med ett ordentligt träningspass i boxen och sen kom min pappa och tog småfolket. Johan och jag sågade och bar brädor.

Sen va det naturligvis saker som fattades så vi fick stuva in barn och oss i bilen och åka till Skövde.

Ja, sen har vi mest hållt på med detta. Panelen är uppe på väggen och i kväll ska vi måla...eller jag ser att det blir natt!

Inte så mycket mer att tillföra här ...

MEN vill tacka för all respons om mitt inlägg igår om Oliver. Vi är många som kämpar med det bästa vi har!
Häng i och håll ut!!!!

Nu måste dessa barn i säng innan dom gör över med varann och MIG!!!!!
Inte en lång stund fick jag ligga här....men en liten stund!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar