Summa sidvisningar

måndag 18 augusti 2014

Hemma hos ....

OSS...

Ska ni får titta in hos nu.
Gått och väntat på Johan hela dagen känns det som. Idag blev det inflyttning i vårt "nya" sovrum.
Å, så nöjda vi blev.
Bäddat med allt nytt...bara det är en lyxig hotellkänsla.

Jag har tränat också...en gräsligt jobbig Wod med både wallball, ringdips,burpees och ab mat. Första varvet 21 rep...sen 15 och sen 9. Brutalt jobbigt men skönt när dom sista 9 burpees va klara.

Så roligt det är. Här behöver man inte vara bra,man måste lära sig att jämföra sina egna resultat. Eftersom jag inte gillar löpning och har nu lagt ner det så konditionstränar jag i boxen. passar mig utmärkt att väva in allt. Nu ska jag i höst instruera spinningklasser igen. Det ska bli roligt att ta upp det igen.

Haft en skön eftermiddag här med plommon plockning och lek bland alla kartonger och papper från sängarna.

Nu ska vi provligga sängarna....för Isolde har redan bokat upp mittenplatsen!!!

Hjälpredan!

Provsover lite....

Fantastiska sängkläder ,hotellkänsla!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar