Summa sidvisningar

lördag 30 augusti 2014

Och på sjunde dagen...

vilar jag!

Idag blev en välbehövlig vilodag från träning. Nu mer helt utan nån som helst ångest. Jag har lärt mig vända på allt sånt...jag har gjort mycket annat som är roligt och givande för mig. Jag tränar inte varje dag utan vilar så klart då och då. Inte för jag tror jag behöver det ,men det handlar om att jag inte prioriterar det då. Att träna varierat och olika hårt varje dag är inte skadligt....vi är gjorda för att röra oss...betydligt mer än vi någonsin kan tro.  Att läsa Folkhälsovetenskap öppnar upp ögonen på ett helt annat sätt....vi MÅSTE ha in vår vardagsmotion och skippa fredag...lördag...söndag...och onsdagsmyset.....då skulle vi ha en friskare befolkning....och bort med lådvin....och mer glädje åt folket...mer sex och kolhydrater!!!!!!!!!!

Vi har varit i Skövde på Matfestivalen idag. Tycker det är ett trevligt och välanordnat "jippo". Vi åt så klart friterad banan och glass! Jag handlade lite nya träningskläder och ett par skor....spontan shopping!

Isolde har varit och lekt med en kompis. Johan,jag och Isidor planade ut i soffan under tiden. Jäklar va skönt sånt är...lite kaffe och en gräsligt äcklig protein pudding. Vidrigt äckligt faktiskt...det gick inte ner. Johan äter vad som helst med protein i så det blir ca 6 kg pudding till honom!!!!

Isolde är lite småkrasslig och ligger framför Tv i FatBoy och äter Lördagsgodis...innan så kom hon på att hon skulle borsta sina tänder....haha. Sen äter vi godis...toppen-upplägg ju...

Nu ska jag lägga upp mina fötter i soffan och ringa hem sonen.
Sen gör jag inte mer idag. Lite tung i mitt huvud,börjar även jag bli förkyld???

Ha en bra Lördagkväll...
Mormor va här och spelade Memory.







Lördagsgodis och tandborstning.....haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar