Summa sidvisningar

måndag 4 augusti 2014

Hej gymmet!

Vi går här och nästan väntar på det utlovande regnet som ska komma. Jag ska uppriktigt säga att jag tycker det ska bli mysigt! Nu blir det väl inget med det...bara för det!!!
Nästan laddad för en kopp kaffe i soffan och nåt bra på tv.
Isolde och Vera ska åka på semester till "mormor" ...igen!!!!!

Småfolket  är helt färdiga...storebror Ludvig är här och även han är helt slut!

Vi har tillbringat förmiddagen hos min pappa. Alltid så mysigt där!

Morgonen började lagom tidigt. Jag intog en snabb frukost och sen mot gymmet! Jag vet inte när jag gjorde ett besök där sist. Men tror att jag behöver även den träningen. Lätt att fastna i "bara" Crossfit och ja tror egentligen det räcker...det är allsidigt. Men jag vill kunna koncentrera mig på armar i bland...då är gymmet perfekt.
Inte en enda torr fläck på kroppen och det droppade från benen när jag gick. Nog för jag tog ut mig men värmen bidrog nog mer.

Känner att jag är igång md träningen och då lägger vi på en sak ...liten justering i maten. Inga galenskaper,inga förbud...bara lite mer koll! Känns skönt med en avslappnad inställning nu mer. Så just det är inte så märkvärdigt...mer från 3 mackor till en....från 2 glassar till en...haha.
Är ju inte så att jag inte kan min älskade kropp...den kan jag perfekt och vet EXAKT hur den funkar!!!!

Nu ska jag sätta på fläkten här och sätta nästan framför de ca 1 dm!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar