Summa sidvisningar

onsdag 6 augusti 2014

Med sällskap i soffan!

Ja, här sitter VI!
En Isidor en Isolde och en jag!
Ingen visar tecken på att vilja sova, eller vill...men verkar galet pigga för att jag ens ska försöka. Pyjamasen med bilar ligger på bordet men inte kommit på än.Vi måste helt enkelt upp tidigare på morgonen nu!

Idag har vi röjt. Vilken fart jag får då. -Ska vi spara denna? ropar Johan och i min iver ...utan att titta vrålar jag med näsan i en påse och rumpan i vädret -SLÄÄÄÄNG! Så åker det med bara...jag har inte saknat nåt i vår källare mer än en kruka en gång så varför ska jag spara gamla böcker,cd skivor och fula kläder jag inte varken kommer i eller vill sy om.
Älskar den där "ren" känslan...när man röjt och gjort i ordning.

På morgonen va det träning,som planerat. Marklyft och pressar...helt slut som vanligt. Kanske är jag för tjock för att ta ut mig så här mycket...ska googla :o)))

Käre tid, jag är besatt av "Bron"....jag måste orka några avsnitt idag. Dom måste sova snart...Johan är ute och springer. Jag måste "stunna" mig till han är hemma. Ludvig sa att han inte orkade idag...gud stackars barn . Haha

Ludvig har kört Crossfit och han kved i luren om att bli hämtad. Jag skjutsar ALDRIG....jag anser tonåringar kan gå/cykla här i stan där inga avstånd är. Jag är benhård där.... Men idag....då gjorde jag ett undantag! Inte en torr fläck..men han verkar tycka det va roligt!

Häpp....1....2....3 nu ska jag skaka en flaska välling !


Glasspaus i röjandet!



Börjat lägga in lite rörelseträning, tror det är bra för kroppen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar