Summa sidvisningar

fredag 8 augusti 2014

Fredagskänslan!

Nope,den känslan har jag inte under semestern. Känns som vi levt Fredag-hela-veckan i flera veckor. Är ju härligt så klart! Nåväl,lite rutiner har vi allt men inte överdrivet mycket. Idag sov vi till strax innan nio. Då vaknade jag av att nån klippte gräset.
Ganska skönt faktiskt. Inte varje gång,men idag!
Nuuu kommer regnet här....typiskt när det ska metas kräftor! Jag har lovat!!! Jag måste hålla det!!!!

På förmiddagen kom ett SMS "Vill du träna,barnen kan vara här"....från min underbara mamma!!!!
Lämnade två barn där i tryggt förvar och åkte och körde mig en egen Wod.
Snabbt,effektivt och genomtänkt!!!

Nu har vi hamnat i soffan, lite Tv,lite ipad,lite bilkörning,lite konster i soffan, lite hårfix av mor.

Dags för "halv-tre kaffe" ser jag!!!
Vågar inte utan den trygga väggen riktigt.....haha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar