Summa sidvisningar

onsdag 5 mars 2014

Bra start!!!

Precis kommit hem från dagen WOD. Som min man för övrigt höll i. Så suveränt bra och rolig. Nu börjar han bli lite varm i kläderna och passet kunde inte varit bättre...
Jag kom in på tiden 7.53 idag!!!! Det är jag nöjd med . Det va en bra tid....haha!

Nu är man pigg och orkar plugga en stund till. Jag startade upp Anatomin här redan vid 8 tiden i morse....men lite barn omkring som skulle rita med mina pennor, undrade va det va för konstigheter i mina böcker, sitta i knät, hämta strumpor...ja, man kan hålla ett par bollar i luften nu mer!!!

Nu ska jag fortsätta!

I eftermiddag ska jag ta "pluggledigt" och min kurskamrat Marika och dottern Moa kommer hit och vi ska till Barnens Hus.
Isidor och Johan åker och badar. Han får lite egen tid med pappa...det är bra att göra så ibland. Men mina stora pojkar fanns aldrig den möjligheten  riktigt att dela upp dom. Nu försöker jag göra det lite då och då.

Som jag längtar efter lite sol och värme nu. Tror vi alla mår bra av det.

Ha en fin Onsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar