Summa sidvisningar

lördag 22 mars 2014

Välkommen Lördag!

En god natts sömn för mig och resten av familjen har jag hört. Vaknade när Isolde av mig en kram vid 05.00. Hon åkte med Johan till Borås i morse och ska vara hos farmor och farfar idag. Sen somnade jag om efter att ja gått igenom tentans alla frågor där vid 05.30.

Isidor och jag har varann idag. Han är ljuvligt sällskap!!
Otroligt nöjd liten gosse..nu mer. Ni vet ju huuuur det va första året. JAG minns det allt för väl därför är jag tacksam fär varje natt han ger mig sömn och tacksam för att han är nöjd och glad. När barn inte är glada...när man ser om dom inte mår bra kan vara den mest tärande känsla som finns för en förälder. Barn ska ju var det...gapa,skrika,reagera och busa, och precis som i detta nu slicka av Bregott från mackan och kladda lite med youghurt....sunt, så såg det inte ut för ett år sen hos oss!!!!!




Vi kolla "Pippi på rymmen" i pyjamas båda två. Idag kan jag tänka mig en dag i denna stilen. Men vi ska ta oss ut sen...sandlådan lockar nog och en sväng på stan, lite träning ska vi också få in framåt eftermiddagen.
Lördagsfrukost med "dyrskinka"...lyxigt!


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar