Summa sidvisningar

torsdag 13 mars 2014

Torsdag!

God morgon eller god förmiddag. Jag längtar till att jag får äta lunch.
Hela köksbordet är belamrat med böcker,dator,pennor,kaffekopp och bananskal och diverse smulor. Nu börjar Anatomin sätta sig. Det känns okej! Hoppas mina stackars nerver kan hålla sig i styr nu på måndag. Det är det som fäller mig i så fall just nu. Men så roligt det. Anatomin är viktig och jag har stor nytta av det i min träning så klart.

Jag har varit ute i det fina vädret och samlat lite energi innan jag satte mig. En cykeltur till chefen för att söka semester. Sega ben efter veckans träning känns i uppförsbackarna när viden blir ett motstånd.
Kanske jag tar mig en löptur när jag känner jag behöver ,kanske jag gymmar,kanske jag vilar!
Vi får se lite hur dagen blir helt enkelt.

I bakgrunden är Efter 10 med Malou. Boxaren Frida ska jag snart lyssna på lite. Hon fick betala ett högt pris! Nu när jag läser om hjärnan och allt där omkring så kan jag inte förstå att så många har "tur" . Vi är väl skyddade av vårt skelett men ändå så ömtåliga. Många gånger har man turen med sig endast!!! Vi är sannerligen en komplicerad varelse. MEN så viktigt det är med muskler i vår kropp. BARA bara bara fördelar att träna dom!!!!!!!

Näpp, nu ska jag dricka kallt kaffe...IGEN!!!

Ha en fin dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar