Summa sidvisningar

torsdag 27 mars 2014

Nu tar jag helg!

Varit inne i skolan och gjort klart vårat grupparbete. Många viljor, många olika sådana. Vi drar i bland åt olika håll. Men inser också vikten av att ge alla utrymme. Det är lätt att tycka sina egna "grejer" är bäst. Så tycker vi nog alla. Vi löser det bra och vi är bra på olika saker i gruppen. Jag är urusel på referenser men kan formulera mig bra i skrift. Det är min styrka!
Nu är det klart och det betyder LÅNG helg. Fram till på Tisdag! Det känns otroligt lyxigt!!!!

Nu har jag bara ställt ner väskan, kollat skolmailen,städat av lite snabbt och ska snart hämta barn. Men måste först fixa lite med skolan.

En sån där skön känsla i hela kroppen infinner sig!

Nån träning tror jag inte det blir för mig idag. En trött kropp KAN behöva väckas för att piggna till. Likaväl kan det behöva vila.
Får känna efter lite vilket håll den drar åt helt enkelt!
Just nu....

Som ett barn. "Mellis" är ett måste....



2 kommentarer:

  1. Ursäkta frågan med VAD har du på? Ser ut som glass? hihi!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, det är mosat ägg. Dock inte glass!!!

      Radera