Summa sidvisningar

söndag 2 mars 2014

Dagens fysiska aktivitet!!

Söndag kväll i Tv soffan! Älskar söndagkvällar. Aldrig någonsin att jag har den där "söndags-ångesten". Jag gillar måndagar och ny vecka. För mig betyder det massor av föreläsningar och mer kunskap!!!!! Kunskap är aldrig tung att bära och jag gillar att lära mig nytt!!!!!
Om det så väl handlar om träning eller studier.

Jag har varit med Johan boxen en stund. Stefan den stackarn hoppade runt på sina kryckor. Han fick i alla fall räkna Johans reps.
Anita och jag hade dom inte så mycket nytta av...vi pratade mest köksmöbler!!!

Johan fick ta bilen..jag fick ta  Johans cykel. Vad jag inte tänkte på va att sadeln va ca 30 cm för hög för mig. En stående cykeltur hemåt!!!!

Isidor somnade redan vid 18 tiden idag...innan vällingflaskan va slut! Helt färdig.

Dagens träning! Jag är aldrig tillräckligt bra för att visa träningsbilder eller form bilder...men i bland är det roligt att visa VAD det är man gör när man tränar!!!! Så här såg det i alla fall ut i morse....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar