Summa sidvisningar

lördag 15 mars 2014

VÅR FINT!!!

Idag 7.40 satt jag och pluggade...vart är världen på väg???????
Galet men nödvändigt!!!!
Känns bra,fick lite gjort. Fortsätter  kväll....
Solen skiner med vi höll på att blåsa bort på väg mot stan. Det va så skinnet i ansiktet drogs bakåt ordentligen och känslan av att vara rynkfri infall sig!
Jag har handlat lite vår fint till hemmet. Så fort det är några dagar med sol så blir jag sugen på att förnya...göra om...fixa och dona. Jag far fram här hemma och det mesta ka åka med!!!! Idag unnande jag OSS en ljusstake från Disign by Johanna. Jag har tittat på denna massor av gånger men den var för dyr. Fick presentkort när jag fyllde år så nu blev den min...den sista som fanns kvar! Nu har jag satt i vita krokus i och lite annat "piff". Blev så fint så jag springer och tittar hela tiden. Nu ska köksbordet bara bli vitt...sen är jag helnöjd med mitt kök!!!
Men detta ekbord förstör hela mitt kök!!!!!!
Ett doftljus blev det också...min man både frustar och nästan kräks. Nästan så det blev en konflikt kring ljuset. Jag tänder det och känner hela hemmet blir rofyllt...sen kommer han och muttrar...det luktar för mycket och blåser UT det. Hur KAN man göra så mot nån annan människa!
Fan,ta karln!!!!

Vi ska snart köra en Team Wod. Min man ska köra ett pass med oss. Jag ska köra md Malin idag. Det blir roligt!!!
Småttingarna lånar vi ut till morfar den timman.

Ha en skön lördag!


Nytt ljus,aldrig testat från WoodWik (babypowder). Kanon om du frågar mig...fråga inte min man!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar