Summa sidvisningar

torsdag 20 mars 2014

Jag har kravlat mig upp....

Jag har tagit mig ur fosterställningen...jag är människa igen! Jag resonerar så att det ÄR nyttigt att misslyckas ibland...om jag gör det. Jag är lite bortskämd med att lyckas i mina prestationer....därför har jag en enorm press på mig!
Går det dåligt så är det ändå över för stunden!

En ganska tuff vecka...finns "livet för tentan" och "livet efter tentan".
Livet efter är det jag nu försöker springa mot.... en helg!!!

Jag har nu förstått vikten av att ibland  bara lägga allt åt sidan. Så har jag gjort hela eftermiddagen.
Målat ,klätt av och på dockor.lagat bildäck och tränat! En sån skillnad att träna nu efter ganska många Crossfit veckor! Den allsidiga träningen har gjort underverk!!!!

Nu väntar jag på Carina Bergs och Christin Meltzers program. Sist skrattade jag så att jag höll på att både kissa på mig och trilla ur soffan. Johan han skrattade också ...men åt MIG som skrattade så....

Tja, det va min lilla kvällshälsning det!!!

ha en bra kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar