Summa sidvisningar

onsdag 12 mars 2014

Med famnen full....

Strålande sol vaknade vi till strax innan 07.00...då va hela sovrummet ljust och jag trodde vi sovit till nio. Så va inte fallet tack och lov. Somnade tidigt igår ,totalt slut så idag vaknade jag piggelin!

Nu har jag lämnat dom små på dagis. Dom älskar dagis (förskolan). Med glädje och iver springer dom in. Jag är tacksam för det. jag har haft barn som redan innan vi kommit ur sängvärmen frågar om dagis och vill inte gå. DET är otroligt tärande för alla. Att försöka ordna så det blir så LITE tid som möjligt!!!!

Vad jag ska hitta på idag är inte vårt att vinna gissnings-leken på direkt. Plugga så klart!!!
Jag känner mig stressad och igår sa jag till Johan att jag vill ha en jobb och lämna det när jag slutar. Helt plötsligt så känns det som det enklaste som finns!!!!
Jag känner mig aldrig ledig ,det gör man inte när man pluggar men just nu känns det som ALL min tid går åt till plugg förutom några få stackars timmar på eftermiddagen och då sitter jag med dåligt samvete och sneglar mot lillahjärnan och nervsystemet på bordet ändå.
Som tur är så är det otroligt roligt!

Nu har jag gett er ett gnälligt inlägg denna morgon!

Famnen full!!!

Älskade lille gosse så enkel du blev....så underbar och så älskad!!!

Mot dagis med famnen full av nallar!!!! Man hittar knappast huvudpersonen i soffan på morgonen!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar