Summa sidvisningar

fredag 14 mars 2014

Idag är en annan dag.....

I går visste jag ju att i morgon är en annan dag. Bara det att den troligen inte blir bättre än den som va igår.
Men så vaknade jag i morse. Det finns hopp!!!!

Några andetag, lite kaffe och sol....sen på´t igen bara!
Jag tog mig hem efter dagislämningen ...läste några rader...åkte och träna på gymmet. DET va längesen det. Roligt att träffa alla glada gymmare och inte minst Anita. Nu tror jag i alla fall sarkomen sitter...Jessica och Stefan fick förklara med vanliga "svenska,begripliga" ord för mig. Varför ska det skrivas så förbannat krångligt i studielitteraturen för.

Nu ska jag sätta mig tillrätta vid köksbordet. Som alltid blir jag sugen på både kex,glass och bullar. På nåt vis så blir det min lilla tröst...om än klen tröst, men det hjälper. Det blir  mycket roligare!

I eftermiddag så ska alla mina pojkar komma och fika...stora som små. Längtar efter dom alla 3. Jag får nu mera göra ett skutt från golvet för att nå upp kring halsen på dom.

Fredag är det. Ligger nåt i luften på fredagar!!!

Ha en bra dag!
Ibland får jag muta...ibland även hota,....för att få sätta upp lite fina saker i detta långa långa hår. Enda tjej jag har och jag älskar att greja med hår. Ibland har det kostat både kinder ägg och tuggummi faktiskt...haha!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar