Summa sidvisningar

tisdag 4 mars 2014

Lite mitt på dagen!

Utanför mitt köksfönster så ser det nästan ut som solen letar sig fram lite. Jag sitter med högen av anteckningar, och stora böcker. Det är snart dags för tenta i Anatomi och fysiologi. Just anatomin är väl lite mitt eget område ändå. Sånt jag har ett eget intresse i, det underlättar vill jag lova. Men för det är det inte enkelt...jag säger ju sällan jag har lite känning i musculus sternocleidomastoideus (muskeln som roterar halsen). Så ingående kan man ju inte i vardags livet .Dock är inte mitt intresse lika stort i fysiologin....Lite tight med två tentor med 4 dagar i mellan.
Varit inne en timma i Skövde på en föreläsning om Nervsystemet . Det är inte heller en lite apparat nä....
Pluggat en stund här nu. Ska snart ta mig en rast!

I eftermiddag kommer hela högen hit och äter semlor. Alla utom den store brorsan ,han har åkt till Tyskland för att jobba lite.

En bra Tisdag så här långt.

Dagens föreläsning!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar