Summa sidvisningar

torsdag 27 mars 2014

En längtan!

Precis som många andra längtar jag nu efter vår och sommar. Jag behöver värme men framförallt sol . Jag behöver dom där dagarna där man är ute från morgon till kväll,äter glass,äter ute,grillar och kan ha altandörren öppen tills man lägger sig. Rosé vin i skuggan är inget för mig...jag nöjer mig med "bubbelvatten". Bara tanken att pimpla vin i värmen får mig att svettas. Jag har ingen som helst förståelse för nån njutning i det. Då är jag törstig och behöver "svepa" något.....

Jag kommer jobba på förlossningen mellan vecka 24 till och med v 28. Sen har vi semester. Det blir husvagn och då troligen regn. Just det är vi nu mer säkra på. Folk brukar ringa oss och fråga var och när vi åker. Då vet man vart regnet är. I år blir det nog mot Helsingborg och säkert en tur till Varberg.

Blev sittandes och titta på bilder från i somras. Blir helt varm....
Så härligt det var!

I år blir det ingen utlanssemester för oss. Men nästa år fyller både Johan och jag 40 år...nåt att spara till kanske!

Nu ska jag lägga mig och läsa Redly på "paddan". Perfekt grej att ägna sig åt innan man somnar. Finns massor av träningsmotivation...den jag själv saknar just nu.
Men som alltid...den återkommer snart.

Turkiet 2013






2 kommentarer:

  1. Oj vad fint ställe! Vart var ni i Turkiet och fanns det mycket roligt för barnen att göra där? U

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi var i Bodrum förr sommaren. Vi är inte jättenöjda faktiskt. Det va bra, men hotellet va inget vidare. Skulle hellre åka till Side igen tror jag. Men lite utanför Bodrum ska det vara otroligt fint.

      Radera