Summa sidvisningar

söndag 16 mars 2014

Kvällen blir lång!

Helgen börjar lida mot sitt slut. Jag har precis gjort en utflykt till ICA. Jag är aldrig ute efter 18.00 så detta kändes lite "party" i mitt liv!!!

Jag tentar plggar!
Har jag pluggat tillräckligt, det är frågan det?
BORDE jag gjort med tanke på att jag sitter jämt! Men med det är inte sagt att allt som dom vill ha svar på finns i mitt huvud. Helt ärligt så får det gå som det går nu. Orkar inte ens va nervös. Jag gör mitt bästa!!!

Johan är ett oerhört stöd för mig  i allt jag gör. Han är en klippa. Lugn och trygg...stabil! När jag behöver plugga så förstår han, han tar barn. Svårt att plugga samtidigt som man ska se på en teckning ,laga en bil,byta en blöja eller leta efter en strumpa. Det är omöjligt att fokusera då!!!!


Annars har det varit en bra söndag hos oss!
Lång frukost...med nybakade scones. KAN va det bästa som finns på söndagar. Nu va det längesen jag gjorde det!!!!

Igår kväll så kollade vi You tube om repklättring. Såg busenkelt ut...bara att "knipa repet"!!! Idag skulle den lilla enkla grejen ske i fysisk form. Jodå,Johan han va väl som en apa upp,snabb som attan. Sen jag....där va det stopp!!! Jäklar så svårt!!!! Ett bra mål för mig att träna på!!!!!

Kalas hos min fina syster har vi också hunnit med idag. Alltid så mysigt och deras hem är nog det mest välkomnande hem jag vet...där finns både hjärta och stil!!!!

Nu ska jag återgå till det som fyller en stor del hos mig nu....Anatomi!!!
Så skönt om det går vägen i morgon.
På fredag är Fysiologi tentan. DÄR blir det problem att skrapa ihop ett godkänt i dagsläget!!!!!
Men under har skett...på fredag kväll kanske jag kan gå på vatten!!!!
Älskade mannen min !!!!

Och så vår lille funderare...han är så speciell denna gosse!!! Tänker efter innan han gör nåt...alltid!!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar